joi, 7 februarie 2013

Declaratia 205 - declaratie informativa privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit

Declaratia 205 - declaratie  informativa privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit, conform Ordinului ANAF nr. 1913 / 2012 se poate consulta aici >>>

Declaratia 200 privind veniturile realizate din România pentru anul 2012

Declaratia 200 privind veniturile realizate din România pentru anul 2012 se poate consulta aici >>>

Actualizare Declaratia 710 - rectificativa

In data de 05.02.2013 a fost actualizata Declaratia 710 - rectificativa, care se poate consulta aici >>>

Actualizare Declaratia 301 TVA

In data de 01.02.2013 a fost actualizata Declaratia 301 TVA, care se poate consulta aici >>>

Actualizare Declaratia 300 TVA

In data de 04.02.2013 a fost actualizata Declaratia 300 TVA, care se poate consulta aici >>>

Actualizare Declaratia 112

In data de 04.02.2013 a fost actualizata Declaratia 112, care se poate consulta aici >>>

Actualizare Declaratia 101

In data de 04.02.2013 a fost actualizata Declaratia 101, care se poate consulta aici >>>

Actualizare Declaratia 100

In data de 05.02.2013 a fost actualizata Declaratia 100, care se poate consulta aici >>>

Inregistrarea modificarii salariului minim in REVISAL

Potrivit art. 4 alin (2) din HG nr. 500 / 2011: Orice modificare a elementelor prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c)-g) se înregistrează în registru cel târziu în ziua lucrătoare anterioară împlinirii termenului de 20 de zile lucrătoare prevăzut la art. 17 alin. (5) din Legea nr. 53/2003, republicată. Excepţie fac situaţiile în care modificările se produc ca urmare a unei hotărâri judecătoreşti sau ca efect al unui act normativ când înregistrarea în registru se face în ziua în care angajatorul se prezumă, potrivit legii, că a luat cunoştinţă de conţinutul acestora.

Astfel ca modificarea salariului minim potrivit HG nr. 23 / 2013 va trebui operata in REVISAL cel tarziu in data de 1 februarie 2013.

Formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor

In Monitorul oficial nr. 49 / 2013 a fost publicat Ordinul ANFP nr. 192 / 2013 pentru aprobarea formatului standard al adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor.

Modelul adeverintei este urmatorul:


Denumirea angajatorului
Datele de identificare ale angajatorului (adresa completă, CUI)
Datele de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr. de înregistrare
Data înregistrării


ADEVERINŢĂ

Prin prezenta se atestă faptul că dl/dna ................................................, posesor/posesoare al B.I./C.I. ............, seria ........, nr. ...................., CNP ..................................., a fost/este angajatul/angajata ............................., în baza actului administrativ de numire nr. ................./ contractului individual de muncă, cu normă întreagă/cu timp parţial de .......... ore/zi, încheiat pe durată determinată/nedeterminată, înregistrat în registrul general de evidenţă a salariaţilor cu nr. ................................./..........................., în funcţia/meseria/ocupaţia de1 ......................... .
Pentru exercitarea atribuţiilor stabilite în fişa postului aferentă contractului individual de muncă/actului administrativ de numire au fost solicitate studii de nivel2 ....................., în specialitatea ....................... .
Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu, dl/dna ............................................. a dobândit:
- vechime în muncă: ..................... ani ........ luni ....... zile;
- vechime în specialitatea studiilor: .................... ani ............. luni .......... zile.
Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu au intervenit următoarele mutaţii (modificarea, suspendarea, încetarea contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu):










Nr. crt. Mutaţia intervenită Data Meseria/Funcţia/Ocupaţia cu indicarea clasei/gradaţiei profesionale Nr. şi data actului pe baza căruia se face înscrierea şi temeiul legal






În perioada lucrată a avut .......................... zile de concediu medical şi ................... concediu fără plată.
În perioada lucrată, dlui/dnei ............................................ nu i s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/i s-a aplicat sancţiunea disciplinară ............................... .
Cunoscând normele penale incidente în materia falsului în declaraţii, certificăm că datele cuprinse în prezenta adeverinţă sunt reale, exacte şi complete.







Data
..........................
Numele şi prenumele reprezentantului legal al angajatorului3
...................................................
Semnătura reprezentantului legal al angajatorului
..................................................
Ştampila angajatorului
..............................................
___________
1 Prin raportare la Clasificarea Ocupaţiilor din România şi la actele normative care stabilesc funcţii.
2 Se va indica nivelul de studii (mediu/superior).
3 Persoana care potrivit legii/actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezintă angajatorul în relaţiile cu terţii.